Informacjaprasowa
PEPSI ?THE ART OF FOOTBALL?
ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART
W SAMEJ LIDZE!
Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.? Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na całym świecie. Kiedy na tym polu wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego streetartu zalewa cały glob, zachwyca świeżością i inspiruje!Czy można połączyć tak dwa inne światy? Pepsi w ekscytującym projekcie ?The Art of Football?,będącym ważnączęściątegorocznej kampaniifutbolowejtej marki, udowadnia, że jest zatem dodatkowe.
Do harmonii w ramach programu ?The Art of Football? Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławypiłkarzy. Obecnie samo spośród tych nazwisk wśród piłkarskich fanów może spowodować okrzyk zachwytu, oraz co tylko sześć!Leo Messi, Sergio Agüero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere ? oni cali wzięli start w współczesnym pomyśle i zostali globalnymi ambasadorami jakości w 2014 roku.Znanego nowojorskiegofotografaDanny?egoClinchapoproszono o wykonanie surowych, czarno-białych zdjęć, które składały wyjątkowy charakter piłkarzy.
?Wykonanie zdjęć sześciu niezwykle dynamicznym piłkarzom było dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Na tych prostych w strukturze zdjęciach wspaniale widać osobowość sportowców? ? powiedział DannyClinch.
https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg
Gdy a najlepiej podkreślić energiękażdej gwiazdy futbolu? Z tym wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art ?Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia;
Jaz ? artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN ? brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen ? artysta sztuk wizualnych postępujący w Barcelonie; Ever ? argentyński artysta uliczny oraz MerijnHos ? artysta sztuk wizualnych z Holandii.Młodzi artyści, czerpiący z tych tychże końców, co sześciu piłkarzy,przekształcili czarno-białe zdjęcia w szerokie dynamizmui unikalne grafiki.Na ich rolach gwiazdy futbolu robią wrażenie, jakby istniały w ruchu. Ponadto dzięki zastosowaniu dynamicznej kreski oraz wyraźnych kolorów, udało się znakomicie zilustrowaćpasję i kreatywność piłkarzy.
Sześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy zaprezentowano w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve?a Lazaridesa, jednego z pionierów streetartu oraz odkrywcy Banksy?ego, otwartego na całym świecie artysty ulicznego.
?Połączenie żywej energii streetartu z prostymi czarno-białymi zdjęciami wywiera na odbiorcachogromne wrażenie. W obecnym projekcieartyści mogą wyrazić swój unikalny stylw zupełnie nowy rozwiązanie. Zazwyczaj ludzie idąc ulicą bronią się na chwila chwili, by sprawdzić ich produkcje, tym zupełnie są to zdrowe dzieła sztuki, zaprezentowane na płótnach. Ta znakomita kolekcja prac dowodzi, że udało się połączyć te dwa elementy w niezwykle innowacyjny sposób? ? powiedział Steve Lazarides.
Nowy projekt ?The Art of Football? stanowi ważną cechą tegorocznej kampanii futbolowej Pepsi.
?Zarówno artyści, kiedy i piłkarzeznani są z dobrej pasji, energii i kreatywności. Dzięki temu stoi pomiędzy nimi instynktownepołączenie. Pepsi z dużą pasją zaangażowało się w ostatni dziwny, artystyczny projekt, w którym udało się wspaniale oddać dynamizm światowej sławy piłkarzy.Poprzez innowacyjną fuzję świata pracy i piłki nożnej, Pepsi zachęca odbiorców do działania się radością z gry, co idealnie pasuje nasze motto ?Żyj chwilą??? powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Aby poznać kulisy prac artystów w ramach programu Pepsi ?The Art of Football?zapraszamy do wprowadzenia się z filmikiem video dostępnym pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg&feature=youtu.be.
GRATKA DLA KOLEKCJONERÓW! ? LIMITOWANA EDYCJA PUSZEK PEPSI Z WIZERUNKAMI GWIAZD FUTBOLU
Z przyczyn tegorocznej globalnej zgodności z sześcioma światowej sławy piłkarzami, specjalnie dla miłośników futbolu Pepsi weszła na polski rynek limitowaną seriępuszek.Każda spośród nich istnieje znana wizerunkiem jednego z pełnych ambasadorów Pepsi w 2014 roku ? Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilshere?a.
Specjalnie na butelkach Pepsi i Pepsi Max o pojemności 0,5L, 1L, 1,5L 2l i 2,25loraz na puszce Pepsi Max znajduje się wizerunek Leo Messiego, w najwyższym etapie okrzykniętego ?geniuszem futbolu?!
Wiedze na materiał artystów street art, którzy otrzymali start w skrócie Pepsi ?The Art of Football?:
Hattie Stewart ? autorka grafikiJacka Wilshere?a? brytyjska Ilustratorka młodego pokolenia, któraszturmem przebija się do artystycznego świata. Jest znakomita z dobrych, przygotowanych w komiksowym stylu grafik zdobiących okładki magazynów także z programów wystaw sklepowych. Ostatnio ogłosiła nawiązanie zgodności z projektantem mody Markiem Jacobsem.
Ever?autor grafiki Leo Messiego?Ever, czyli Nicolás Romerojest pochodzącymz Buenos Aires artystą, który inspirację pochodzi z prac Francisa Bacona i Vincenta van Gogha. Ever jest modny z portretów, które służy przy zachowaniu farb w sprayu oraz nanoszonych pędzlem.
Jaz ? autor grafikiSergio Agüero? Franco Fasoli (rozumiany jako Jaz) zaczynał naszą przygodę ze pracą, jako grafficiarz uliczny. Jest jedynym z liczbach oraz znacznie popularnych twórców, którzy tworzyli pracę artystyczną na trasach Buenos Aires w części lat 90-tych.
MerijnHos ? autor grafikiRobina van Persiego? ilustrator i artysta wizualny wykonujący w Holandii. Hos dzieli bliski czas między pracę ilustratora na potrzeby projektów komercyjnych i prowadzenie swoich zainteresowań artystycznych, tworzenie projektów, organizowanie wystaw i przygotowywanie niezależnych publikacji.
Zosen ? autor grafiki Sergio Ramosa ? argentyński artysta, który urodził się w Buenos Aires a wychował w Barcelonie. Zosen prowadzi warsztaty graffiti w Barcelonie. Jest też współzałożycielem ulicznej marki odzieżowej AnimalBandido.
Ricardo AKN? autor grafiki DavidaLuiza ?brazylijski ilustrator, fotograf i artysta uliczny z S?o Paulo, który dostarcza nowe koncepty na plac sztuki miejskiej. Tworzy murale, jest też artystą plastykiem i ilustratorem.
Więcej poradzie dotyczących Pepsi znajduje się na części: www.pepsi.com.Zapraszamy i do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/PEPSIpl.
O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa ? Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Layi Pepsi-Cola ? wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło ?Performance with Purpose? staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.