Kawa

Kawowe wsparcie w drodze do sukcesu

Kawowe wsparcie w drodze do sukcesu
Kawowe wsparcie w drodze do sukcesu Po niezwykle udanym z perspektywy obu partnerów roku 2016, marka Segafredo Zanetti przedłużyła kontrakt sponsorski z drużyną kolarską Trek.

Kawowe wsparcie w drodze do sukcesu

Po niezwykle udanym z perspektywy obu partnerów roku 2016, marka Segafredo Zanetti przedłużyła kontrakt sponsorski z drużyną kolarską Trek. Jednym ze wspólnych sukcesów minionego sezonu było miejsce na podium w największym rowerowym wydarzeniu w Polsce. Świetnie zapowiada się także udział Trek-Segafredo w kolejnej edycji wyścigu Tour de Pologne.

Współpraca obu firm rozpoczęła się z pierwszym dniem 2016 roku i była początkowo planowana na trzy lata. Ze względu na sukcesy, które stały się udziałem drużyny w ciągu minionych 12 miesięcy i znacząco przekroczyły początkowe oczekiwania, zdecydowano się na przedłużenie kontraktu sponsorskiego o dwa lata – do końca 2020 roku. Z polskiej perspektywy bardzo cieszy fakt, że jednym z ważniejszych osiągnieć Trek-Segafredo w tym czasie było zdobycie drugiego miejsca w klasyfikacji generalnej Tour de Pologne przez reprezentującego team Włocha Fabio Felline. – Pierwszy sezon funkcjonowania Trek-Segafredo spełnił, a nawet przerósł nasze oczekiwania. Nie wahaliśmy się przedłużyć współpracy z drużyną do końca 2020 roku – mówi Massimo Zanetti, założyciel i prezes będącej właścicielem marki Segafredo spółki Massimo Zanetti Beverage Group.

Entuzjazm ten podziela wiceprezes Trek Bicycles, Joe Vadeboncoeur. – W minionym sezonie po raz kolejny dowiedliśmy, że kawa i rowery to bardzo naturalne połączenie. Okazało się, że nasze marki pasują do siebie jeszcze lepiej niż można było przypuszczać. Trek i Segafredo łączy dążenie, by być w obszarze swojej działalności absolutnym liderem. Cieszymy się, widząc, że cele te podzielają kolarze i kadra Trek-Segafredo – komentuje. Swoimi refleksjami i planami podzielił się także menadżer generalny Trek-Segafredo. – Jesteśmy bardzo szczęśliwi w związku z faktem, że Segafredo będzie wspierać naszą drużynę do końca 2020 roku. Tego rodzaju długoterminowa inwestycja pokazuje zaufanie sponsora i wiarę w naszą wspólną pracę. Wielkie zaangażowanie partnerów z Segafredo, którego doświadczaliśmy w ubiegłym sezonie, było dla nas ważnym bodźcem do działania. Wiedza, że będą z nami przez kolejne 4 lata gwarantuje nam stabilność i przestrzeń, by inwestować w nasz zespół, rozwijać młode talenty i wspierać doświadczonych kolarzy – mówi Luca Guercilena. Siedmiu z nich będziemy mogli zobaczyć w Polsce już niebawem, podczas 74. edycji Tour de Pologne, która odbędzie się w dniach 29 lipca – 4 sierpnia.

A to już wiesz?  Kawa? Na zdrowie? Dowody na zaskakujące działanie kawy.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy