Azjatyckie przysmaki wracają do Lidla
Już 8 września do sklepów Lidl powraca Vitasia ? Tydzień azjatycki. To trzecia odsłona oferty w tym roku. Ciesząca się ogromną popularnością akcja to doskonały moment,
by zasmakować w orientalnych daniach wyjątkowej kuchni Dalekiego Wschodu.
Kuchnia azjatycka to wciąż jedna z najbardziej różnorodnych kuchni świata. Stanowi inspirację dla wielu kucharzy, a bogactwo smaków i aromatów znajduje coraz więcej fanów na całym świecie. Także w Polsce rośnie ich popularność, czego dowodem był ogromny sukces Tygodnia azjatyckiego Vitasia w sieci Lidl, który odbył się w czerwcu tego roku. Właśnie dlatego już po raz kolejny klienci będą mieli możliwość wyboru azjatyckich smaków spośród prawie 90 produktów, które znajdą się już niedługo w ofercie sklepu.
Podczas najbliższego Tygodnia azjatyckiego każdy, kto chce zasmakować w niecodziennych daniach kuchni azjatyckiej, odkryje coś dla siebie. W ofercie znajdą się m.in.: makarony
(np. chow mein, soba, sojowy 2,44 zł/ 1 opak.), sajgonki (7,99 zł/400 g), warzywa do woka (7,99 zł/600 g), jogurty w stylu azjatyckim (1,11 zł/150 g), sosy (np. Tikka Masala/Korma, 4,44 zł/1 opak.), pasta Wasabi (5,99 zł /43 g), azjatyckie przyprawy Bio (5,99 zł/50 g/60 g), mleczko kokosowe (3,99 zł/400 ml), chlebek naan (3,99 zł/260 g) czy produkty do sushi, w tym suszone, prażone wodorosty morskie nori (7,99 zł/5 sztuk), które pojawią się w asortymencie po raz pierwszy. Sieć Lidl proponuje również piwa (2,99 zł/330 ml) ? dostępne
w poprzedniej ofercie Tsingtao, Chang, Sapporo, a także nowe ? Tiger oraz Kingfisher.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.