Najnowsza kampania promocyjna mBanku, ukazująca zalety eKonta mobilnego z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku, weszła w kolejną fazę, w której bezpośrednio angażuje odbiorców. W tej odsłonie bank, jako pierwsza instytucja finansowa na rynku, wykorzystuje technologię NFC i QR kodów w citylightach. Do wygrania kody zniżkowe do księgarni online oraz cała kolekcja e-booków ?Gry o Tron?.
mBank po raz kolejny w swej kampanii reklamowej sięga po innowacyjne środki przekazu. Tym razem wykorzystuje citylighty wyposażone w nadajniki NFC do stworzenia gry miejskiej, w której głównymi nagrodami są m.in. e-booki jednej z najpopularniejszych ostatnio serii książek – ?Gra o Tron?.
– W całej Polsce nasze interaktywne reklamy outdoorowe pojawiły się na ponad 400 nośnikach firmy Clear Channel Polska. Dzięki zbliżeniu telefonu z NFC do nadajnika lub zeskanowaniu QR kodu z naszej reklamy można otrzymać kod rabatowy do wykorzystania w księgarni Virtualo.pl. Mieszkańcy Warszawy mogą natomiast zebrać kolekcję wszystkich e-booków ?Gry o Tron? – mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.
Działania obejmujące stolicę realizowane są w formie gry miejskiej. W tym okresie każdego dnia na fanpage?u mBanku na portalu Facebook publikowane będą adresy citylightów pozwalających na wygranie kolejnych książek z serii ?Gra o Tron?. Kody na bezpłatny egzemplarz książki każdego dnia otrzyma pierwszych 200 osób.
Jak zdobyć kod?
Wystarczy zeskanować QR kod lub zbliżyć telefon z włączonym NFC do nadajnika w citylightcie. W telefonie otworzy się specjalna strona, na której należy pozostawić swój adres email lub zalogować się przez Facebooka. Na podany adres mailowy wysłany zostanie kod rabatowy w księgarni Virtualo, a dla mieszkańców Warszawy biorących udział w grze miejskiej – kod do bezpłatnego egzemplarza e-booka ?Gry o Tron?. Warszawska gra miejska potrwa do 29 października br.
dostarczył infoWire.pl