Kultura Wiadomości branżowe

?Muzyka do nakręcenia? Wygraj teledysk w konkursie NuPlays, TLUMTLUM i Festiwalu Audiowizje

?Muzyka do nakręcenia? Wygraj teledysk w konkursie NuPlays, TLUMTLUM i Festiwalu Audiowizje
„Muzyka do nakręcenia” to konkurs dla muzyków i filmowców oraz ich fanów. Na platformie NuPlays.pl muzycy zgłaszają utwory, a fani wybiorą ten, do którego teledysk stworzy ekipa filmowców wyłoniona przez serwis TLUMTLUM.pl. Teledysk zostanie zrealizowany w czasie czterodniowych warsztatów na Festiwalu Audiowizje, a jego premiera będzie miała miejsce w serwisie Onet.pl. Szczegóły: http://nuplays.pl/MuzykaDoNakreceniaCelem projektu organizowanego przez NuPlays, serwis dla twórców wideo TLUMTLUM oraz Festiwal Audiowizje

?Muzyka do nakręcenia? to konkurs dla muzyków i filmowców oraz ich fanów. Na platformie NuPlays.pl muzycy zgłaszają utwory, a fani wybiorą ten, do którego teledysk stworzy ekipa filmowców wyłoniona przez serwis TLUMTLUM.pl. Teledysk zostanie zrealizowany w czasie czterodniowych warsztatów na Festiwalu Audiowizje, a jego premiera będzie miała miejsce w serwisie Onet.pl. Szczegóły: http://nuplays.pl/MuzykaDoNakrecenia

<

p style=”text-align: justify;”>Celem projektu organizowanego przez NuPlays, serwis dla twórców wideo TLUMTLUM oraz Festiwal Audiowizje jest szerzenie zainteresowania różnorodnymi gatunkami muzyki, sztuk wizualnych oraz promocja twórczości utalentowanych zespołów i twórców filmowych.

Teledysk ? nagroda, który powstanie do zwycięskiej piosenki, będzie zaprezentowany na Onet.pl, portalu patrona medialnego konkursu. Muzycy oraz filmowcy, którzy zwyciężą w konkursie, dostaną także mocne wsparcie promocyjne na stronach serwisów organizatorów i w mediach patronackich.

Projekt ma pokazać możliwości, jakie daje współpraca pomiędzy muzykami, a profesjonalnymi partnerami w branży – filmowcami i specjalistami sztuk wizualnych. Zdaniem organizatorów muzyka, która idzie w parze z wizją i obraz, który brzmi, mają o wiele większą siłę przebicia i moc wyrażania emocji.

Organizatorzy przekonują tym samym do sięgania po nowe środki wyrazu, szukania nowych inspiracji, przesuwania granic zarówno poszczególnych gatunków sztuki, jak i osobistych, artystycznych ambicji.

Zobacz i posłuchaj, jak organizatorzy mówią o konkursie ?Muzyka do nakręcenia?:

 

 

Jak wygrać video, które wypromuje muzykę?

Aby wziąć udział w konkursie należy: do 30 września zarejestrować się na stronie konkursowej i wskazać wybrany, autorski utwór, do którego zespół chce nagrać teledysk. Plik może być udostępniony w całości do darmowego pobrania przez głosujących.

Etapy projektu ?Muzyka do nakręcenia?

Do 30 września zespoły mogą się rejestrować i zgłaszać swoje propozycje piosenek. W tym celu należy zarejestrować się w NuPlays.pl (rejestracja jest darmowa) i umieścić swoją muzykę w formie plików MP3 ? do zakupu lub pobrania za darmo, a następnie wskazać utwór, który ma wziąć udział w konkursie.

A to już wiesz?  Rafał Makieła autorem zdjęcia identyfikacji wizualnej 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

3 września w TLUMTLUM wystartuje rekrutacja pięcioosobowej ekipy filmowej, która pod okiem profesjonalistów zrealizuje teledysk na warsztatach podczas Festiwalu Audiowizje. W skład ekipy będzie wchodziło dwóch operatorów, reżyser, scenarzysta i montażysta.

Termin od 2 do 7 października to już czas na głosowanie internautów na piosenkę. Wszyscy, którzy zarejestrują się na platformie NuPlays.pl wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród ufundowanych przez Sponsorów konkursu. Jedyne co należy zrobić, to oddać głos na jeden ze zgłoszonych do konkursu utworów oraz polubić na Facebooku strony organizatorów : NuPlays Polska oraz TLUMTLUM.

8 października nastąpi ogłoszenie zwycięzców konkursu ? piosenki do której zostanie nakręcony teledysk oraz ekipy filmowców, którą wyłonią przedstawiciele TLUMTLUM. Teledysk powstanie podczas warsztatów na Festiwalu Audiowizje w Toruniu, odbywającym się w dniach 21-24 października.

Organizatorzy projektu ?Muzyka do nakręcenia? – NuPlays, TLUMTLUM i Festiwal Audiowizje oferują fanom dobrą rozrywkę oraz budują przyjazne relacje w środowiskach, które reprezentują. Muzycy biorący udział w projekcie, oprócz bardzo atrakcyjnej nagrody głównej, mogą liczyć na pozyskanie nowych fanów oraz promocję w mediach związaną z konkursem, o którą zadbają NuPlays.pl, TLUMTLUM oraz Festiwal Audiowizje i patroni medialni.

***

O NuPlays

NuPlays to internetowy serwis stanowiący połączenie internetowego sklepu z MP3 i platformy sprzedażowej dla artystów i wytwórni. Umożliwia sprzedaż muzyki oraz dowolnych gadżetów i usług z nią związanych: ubrań, CD, winyli, koncertów, usług i przedmiotów kolekcjonerskich. Serwis umożliwia także odpłatne transmitowanie koncertów na żywo przez internet do fanów w dowolnym miejscu na świecie.

Dla artystów, którzy jeszcze nie mają swoich gadżetów, NuPlays udostępnia usługę NuPlays On Demand: koszulki, które produkują i dostarczają się same wprost do fanów!
Więcej informacji dostępnych jest na http://blog.nuplays.pl/ oraz http://nuplays.pl/

***

O TLUMTLUM

TLUMTLUM to nowy serwis gdzie spotykają się twórcy filmowi i marki. Setki twórców tworzy filmy specjalnie dla marek, zdobywa nagrody i buduje swoje profesjonalne portfolio. Marki otrzymują świeże, bliskie ludzkiemu doświadczeniu spoty reklamowe.

A to już wiesz?  Samsung GALAXY Alpha ? design i technologia nowej generacji

Działanie TLUMTLUM opiera się na: tworzeniu konkursów video dla marek, angażowaniu społeczności twórców filmowch gotowych zrealizować video na terenie całej Polski, tworzeniu reklam lokalnych, promujących mniejszych przesiębiorców na YT i FB. Z serwisem współpracują najlepsi twórcy crowdsourcingowego video w Polsce. Startowym projektem serwisu jest konkurs na teledysk do piosenki „No One Knows” Piotrka Lipki: http://tlumtlum.pl/dziewczynyzpolnocy

Więcej informacji: http://tlumtlum.pl/

***

O Festiwalu Audiowizje

Audiowizje Festival to połaczenie dźwięku i obrazu oraz ukazanie ich nierozrywalnego związku. Festival w 2014 roku połączony został z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym TOFIFEST, co w sposób nowatorski rozszerzyło pole działań audiowizualnych.

To muzyka, która idzie w parze z wizją i obraz, który brzmi. To wszystko to, co wizualne w muzycznym i muzyczne w wizualnym. Festiwal rozbudza zmysły i ukazuje ich współdziałanie, odwraca zastany porządek i odważnie nawołuje, by zobaczyć dźwięk i usłyszeć obraz. A przede wszystkim ? łączy i tworzy przestrzeń do audiowizualnych ekspresji i impresji twórczych. Chcemy nieustannie integrować, unifikować i rozwijać środowisko sztuki audiowizualnej i wspólnie tworzyć wyjątkowe wydarzenie.

Audiowizje Festival jest miejscem dla wszystkich, którzy tworzą i łączą obraz z muzyką. Podążając za ideą festiwalu ZOBACZ MUZYKĘ, USŁYSZ OBRAZ ? podczas wydarzenia nie zabraknie koncertów z wizualizacjami, wystaw, instalacji audiowizualnych, spotkań i rozmów, między innymi podczas Audiowizje Showcase, czy Konferencji Naukowej.

Więcej informacji: www.audiowizje.com

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło NuPlays S.A.. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy