Aktualności

Najlepszy lokal gastronomiczny w Polsce

Najlepszy lokal gastronomiczny w Polsce
Food Business Award dla Sodexo Warszawa, 31 października 2014 r. Restauracja CHILLI Bistro by Sodexo w Oxygen Park, przy ulicy Jutrzenki 137 w Warszawie, została

Food Business Award dla Sodexo

Warszawa, 31 października 2014 r.

Restauracja CHILLI Bistro by Sodexo w Oxygen Park, przy ulicy Jutrzenki 137 w Warszawie, została uznana za najlepszy lokal gastronomiczny w Polsce w kategorii restauracja pracownicza w trzeciej edycji Food Business Awards 2014. Prestiżowa nagroda została przyznana 28 października 2014 roku podczas najważniejszego spotkania profesjonalistów rynku gastronomicznego ? XII Forum Rynku Gastronomicznego Food Business.

Food Business Awards, organizowany w ramach Forum Rynku Gastronomicznego Food Business, jest konkursem, w którym przedstawiciele branży wybierają najlepsze restauracje i lokale gastronomiczne. Konkurs jest nie tylko wyjątkową okazją do promocji najlepszych w Polsce firm gastronomicznych, ale także do uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli i pracowników.
W trzeciej edycji Food Business Awards 2014, spośród licznych zgłoszeń, komisja konkursowa złożona z prelegentów i panelistów Forum Rynku Gastronomicznego Food Business, wyłoniła finalistów i przyznała nagrody w czternastu kategoriach. Restauracja CHILLI Bistro by Sodexo, została wybrana najlepszą restauracją pracowniczą roku. Ponadto Sodexo Prestige na Stadionie Narodowym w Warszawie znalazło się wśród trzech finalistów kategorii: efektywny rozwój marki.

?Jesteśmy dumni, że jury tegorocznego konkursu Food Business Awards 2014 nagrodziło jeden
z oferowanych przez Sodexo konceptów restauracji. CHILLI Bistro by Sodexo to model restauracji pracowniczej nastawionej na oczekiwania różnych klientów pracujących w jednym miejscu. Podstawą docenionego konceptu jest nowoczesna organizacja lokalu oraz zróżnicowane menu, oparte na świeżych produktach, przygotowane przez ekspertów żywieniowych i szefów kuchni Sodexo. Cieszymy się, że restauracja doceniana każdego dnia przez klientów spotkała się
z uznaniem profesjonalistów z branży. ? ? powiedział Rafał Głowacki, dyrektor ds. usług Prestige w Sodexo Polska.

Koncept CHILLI Bistro by Sodexo

CHILLI Bistro działa w ramach jednego z konceptów oferowanych przez Sodexo. Restauracje funkcjonujące w tym modelu są projektowane z uwzględnieniem preferencji i oczekiwań klientów, które przed uruchomieniem placówek są oceniane przez Sodexo w autorskim badaniu PersonixTM. W oparciu o jego wyniki z uwzględnieniem specyfiki działalności właścicieli lub zarządców obiektów, w których są zlokalizowane restauracje, powstaje miejsce o nowoczesnym wystroju
i zindywidualizowanej organizacji. Badanie PersonixTM pozwala również na tworzenie i stałe rozwijanie menu restauracji, także nagrodzonego CHILLI Bistro by Sodexo, w którym można znaleźć dania rybne i mięsne oraz dania wegetariańskie. Wśród propozycji dostępne są potrawy przygotowane bez dodatku tłuszczu, mąki, panierki, zasmażki czy pozbawione glutenu. W karcie nie brakuje także tradycyjnych polskich potraw i klasycznych dań kuchni międzynarodowej. Zaproponowane menu uwzględnia sezonową dostępność poszczególnych produktów oraz jest dostosowane do kalendarza obchodzonych świąt. W CHILLI Bistro by Sodexo, tak jak
we wszystkich restauracjach Sodexo w Polsce, potrawy są przyrządzane codziennie, na miejscu,
na bazie świeżych składników, pochodzących od sprawdzonych dostawców. Co należy podkreślić, kucharze zamiast gotowych mieszanek marynat i dodatków, wykorzystują wyłącznie składniki
i przyprawy bez zawartości glutaminianu sodu, czyli chemicznego wzmacniacza smaku i zapachu.

A to już wiesz?  Tydzień czekolady, kawy i herbaty start 27 października

W CHILLI Bistro serwis kelnerski w tradycyjnym ujęciu zastąpiony został wydawaniem posiłków wprost z linii wydawczej (za pomocą tzw. systemu pagerów), które gwarantują sprawną obsługę. Dodatkowe linie wydawcze służą do serwowania zup oraz ekspozycji produktów Simply to Go, kanapek, owoców, deserów i napojów. Takie funkcjonalne rozwiązania gwarantują nie tylko ładny wygląd i świeżość posiłków, ale także najwyższą staranność wykonania. Ciekawą formułą podawania potraw jest wprowadzony w restauracji CHILLI Bistro by Sodexo ?show cooking?,
czyli gotowanie na żywo. Formuła ta jest nie tylko bardzo atrakcyjna, ale pozwala również
na wydawanie świeżych dań zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Współczesne restauracje pracownicze nie wpisują już się w stare schematy stołówek pracowniczych. Tu decyduje przede wszystkim klient, który oczekuje nie tylko ciekawego wystroju
i nowoczesnej organizacji, ale przede wszystkim oferty dostosowanej do jego szczególnych oczekiwań. To właśnie dzięki ofercie uwzględniającej preferencje klientów restauracja CHILLI Bistro by Sodexo, znajdująca się w warszawskim biurowcu Oxygen, została uznana za najlepszy przykład restauracji pracowniczej.

CHILLI Bistro Food Business Awards

CHILLI Bistro by Sodexo (2)

CHILLI Bistro by Sodexo (3)

CHILLI Bistro by Sodexo

O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących Jakość Codziennego Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre?a Bellon?a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services)
oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2013 roku)

Grupa Sodexo na świecie
18.2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420,000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34,300 placówek
75 miliona konsumentów dziennie
9.5 billion euro market capitalization
(dane z 7 listopada 2012 r.)
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji

A to już wiesz?  World of Masters 2018. Berton, Camastra i Borys przygotują mistrzowską kolację

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy