Mixit.pl, platforma specjalizująca się w mieszankach musli i kasz na życzenie oraz zdrowych przekąskach wprowadza do sprzedaży musli „Złocista jesień”.
– Ta sezonowa mieszanka co roku pojawia się w naszej ofercie, ale w tym roku wzbogaciliśmy ją o nowe składniki oraz „ubraliśmy” nową tubę – mówi Martin Wallner, współwłaściciel Mixit.
Nowy projekt tuby utrzymany jest w bajkowej stylistyce, charakterystycznej dla czeskiej, a od trzech lat działającej także w Polsce marki. W tym roku głównym motywem jest jesienny piknik, w którym biorą udział leśne zwierzaki: lis, zając, miś i jelonek.
A jak smakuje złocista jesień według Mixit? Jest miodowo słodka, pachnie jabłkami, czekoladą i morelami, chrupie prażonymi orzechami laskowymi i ziarnem z pieca. Tegoroczna mieszanka została wzbogacona pestkami dyni i błonnikiem o smaku cynamonu.
Więcej informacji na stronie www.mixit.pl.