Konkursy

„Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej

„Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej
Informacja prasowa Grajewo, 8 czerwca 2022 „Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej

Informacja prasowa
Grajewo, 8 czerwca 2022
„Pysznie i na Bogato” startuje Wielka loteria Maślanki Mrągowskiej

Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania. Z tej okazji SM Mlekpol zaprasza swoich konsumentów do udziału w wielkiej wakacyjnej loterii. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody finansowe. Zasady? Niezwykle proste.

Zaprezentowana w ubiegłym roku nowa idea kampanii „Pysznie i zdrowo” spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, dlatego chcemy kontynuować nasze działania w tym kierunku. W tym roku dla wszystkich miłośników Maślanki Mrągowskiej przygotowaliśmy aż 5 cykli działań, które pozwolą na podkreślenie wszechstronności markii jej produktów. Już w wakacje będzie miał swój początek cykl „Pysznie i na bogato”, którego najistotniejszym elementem jest wielka loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi. Zapraszamy do wspólnej zabawy – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Maślanka Mrągowska to bogactwo smaku i wartości odżywczych, a konsument sięgający po ten kulinarny skarb, będzie mógł się wzbogacić dosłownie, bo do zgarnięcia będą atrakcyjne nagrody pieniężne. Ten produkt ma prosty skład i klarowne zasady zabawy. Pysznie i na bogato to cykl loteryjny trwający od 13.06 do 7.08.2022 r. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić dowolny smak Maślanki Mrągowskiej, a paragon zarejestrować w formularzu na stronie loteria.maslankamragowska.pl.

Do wygrania:
• nagrody główne 6×10 000 zł,
• 16×1 000 zł,
• 240×100 zł.

Nowa aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, silną kampanią w digitalu, w tym dedykowanym spotem TV oraz zaangażowaniem influencerów.

A to już wiesz?  Wystartowała świąteczna kampania marki Milka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy