Fastfood

Restauratorzy doceniają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online

Restauratorzy doceniają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online
Warszawa, 29 września 2014 r. Restauratorzy doceniają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online Według Raportu zrealizowanego przez Instytut Badawczy Homo Homini, coraz więcej Polaków kupuje

Warszawa, 29 września 2014 r.

Restauratorzy doceniają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online
Według Raportu zrealizowanego przez Instytut Badawczy Homo Homini, coraz więcej Polaków kupuje w internecie. Zamówienia online to dobre narzędzie promocji i szansa na pozyskanie nowych klientów również dla sieci gastronomicznych. Restauratorzy coraz częściej dostrzegają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online. Obecność na ich platformie powoli staje się koniecznością.

Liczba portali i aplikacji, które dają możliwość skorzystania z oferty wielu lokali gastronomicznych w Polsce ciągle rośnie. Za ich pośrednictwem klienci mogą porównać ceny i wybrać spośród wielu ofert restauracji. Brak obecności danego lokalu na ich platformie może sprawić, że zniknie on wśród konkurencji.

Kupowanie posiłku w sieci jest dużo łatwiejsze i szybsze, a niżeli składanie zamówień telefonicznie. Cały proces, wraz z rejestracją na portalu, trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy, że klient za pomocą wybranej strony lub aplikacji wybierze miejsce,
w którym aktualnie się znajduje. System proponuje najpopularniejsze lokale
oraz sortuje oferty według typu kuchni czy czasu dostawy. Po wyborze potrawy oraz formy płatności, serwis przesyła zamówienie do restauracji, która je realizuje.

Obecność na portalach gastronomicznych to doskonała forma na zwiększenie zasięgu działania i promocję menu restauracji. Dzięki temu restaurator dotrze nie tylko do swoich stałych klientów, ale ma szanse poszerzyć ich grono o nowych.
Poza pośredniczeniem w składaniu zamówień lokale mogą liczyć na promocjew Internecie oraz w mediach społecznościowych. Tego typu platformy oferują często wsparcie w formie tańszych ulotek, czy specjalnych zniżek dla klientów wybranych sieci. Dodatkowo dzięki platformie pośredniczącej zamówienia restaurator otrzymuje statystyki ułatwiające jeszcze lepsze dostosowanie oferty do wymagań klientów.

Siecią, która doceniła zalety wspomnianych portali jest Da Grasso. Pomimo tego, że ponad rok temu założyła swój własny system online, nie rezygnuje z obecności na innych platformach gastronomicznych, skupiających także jej konkurencje.
?W Da Grasso posiadamy swój system zamówień online ? korzystają z niego nasi stali klienci ? ale wchodząc we współpracę z innymi portalami docieramy do nowych. Nasza sieć w ostatnim czasie rozpoczęła współpracę z Pizza Portal. Wiemy, że korzystanie z dodatkowych kanałów dystrybucji jest już nie tylko możliwością,ale powoli staje koniecznością. W innym wypadku klienci korzystający z naszej oferty będą częściej wybierać pizzerie obecne już na platformach? – komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso ds. Rozwoju Sieci.

A to już wiesz?  Brokuły, pomidory, ogórki, kukurydza czyli nowa odsłona legendarnego Baru Sałatkowego

Więcej informacji na temat Da Grasso znajduje się na stronie www.dagrasso.pl

***
DA GRASSO SP. Z O.O. to istniejąca od 2006 roku spółka, zarządzająca siecią pizzerii pod marką Da Grasso z siedzibą w Łodzi. Prezesem Zarządu jest Pani Karolina Rozwandowicz, a funkcję Wiceprezes pełni Pani Magdalena Piróg,
która zajmuje się bieżącym zarządzaniem firmy.
Da Grasso administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą prawie 175 pizzerii w 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce – zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy