SERENA WILLIAMS NA WYBIEGU W NOWEJ REKLAMIE PEPSI!
ŚWIATOWEJ SŁAWY GWIAZDY W ZUPEŁNIE NOWYCH ROLACH! ZAJRZYJCIE ZA KULISY NAJNOWSZEJ REKLAMY PEPSI!
Materiał dla mediów
Warszawa, 4 maja 2015 r. ? Atmosfera oczekiwania i napięcia. Łyk ulubionego napoju. Światowej sławy gwiazdy są już gotowe na podjęcie niezwykłych wyzwań. Serena Williams, najbardziej utytułowana tenisistka w historii, zamienia kort tenisowy na wybieg dla modelek, po którym z gracją przechodzi w eleganckiej czarnej sukni. Usher, zdobywca 8 nagród Grammy, w rytm muzyki odważnie przechodzi po rozżarzonych węglach, obserwowany przez podekscytowanych fanów. James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, udowadnia, że potrafi grać w piłkę nożną nie tylko na boisku i rozgrywa emocjonujący mecz w piłkarzyki!
Serena Williams, Usher i James Rodríguez to ambasadorzy kultowej kampanii Wyzwanie Pepsi. Z okazji 40-lecia kampanii gwiazdy podejmują wyjątkowe wyzwania w najnowszym spocie reklamowym Pepsi, który można obejrzeć tutaj:
Tym samym inspirują fanów do przełamywania schematów i zerwania z rutyną.
Wyzwanie Pepsi podejmują także Polacy, którzy w marcu projektowali limitowaną edycję puszek Pepsi, a od połowy kwietnia mają szansę sprawić, by o ich mieście było naprawdę głośno dzięki wyzwaniu #Nagłośnij Swoje Miasto. Więcej informacji na temat Wyzwania Pepsi w Polsce znajdziecie na www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com