INFORMACJA PRASOWA
Warszawa, 8 sierpnia 2014
Wyciśnij letnie owoce i warzywa
Świeży sok dostarcza organizmowi wielu składników odżywczych i witamin. Dlatego warto jeszcze tego lata skorzystać z polskich zbiorów wyciskając zdrowe warzywa czy owoce. Ułatwi to nowa sokowirówka MSO-07M firmy MPM.
Sokowirówka MSO-07M
Bardzo wydajna sokowirówka MSO-07M ze stali nierdzewnej, posiada dwustopniową regulację prędkości, filtr siatkowy ze stali nierdzewnej oraz prosty
i szybki system montażu. Wszystko to umożliwia szybkie i łatwe wyciskanie soku z owoców i warzyw.
Każdy wie, jak bez problemu przygotować sok z pomarańczy czy cytryn, ale co z twardszymi produktami, takimi jak jabłka, gruszki, marchew czy buraki? Są one źródłem wielu witamin, dlatego nie można z nich rezygnować. Rozwiązanie proponuje firma MPM, której nowa sokowirówka MSO-07M, wyciśnie sok z właściwie każdego owocu czy warzywa.
Urządzenie jest niezwykle wydajne. Przygotowuje nawet litr soku w ciągu minuty, a duży otwór wsadowy pozwala wrzucać warzywa i owoce bez konieczności wcześniejszego krojenia. Wysoka moc sokowirówki MSO-07M oraz dwa tryby prędkości umożliwiają dostosowanie pracy urządzenia do najtwardszych nawet składników, takich jak marchew czy buraki. Filtr siatkowy ze stali nierdzewnej zapewnia z kolei większą przepuszczalność, dzięki czemu całość wyciśniętego soku trafia bezpośrednio do pojemnika. Ponadto, rynienka do spływającego soku zabezpiecza przed jego kapaniem na kuchenny blat podczas przygotowywania, a specjalny pojemnik z separatorem, oddziela powstałą pianę od klarownego soku.
Skomplikowane składanie, rozkładanie oraz mycie urządzenia są częstym powodem rezygnacji z samodzielnego przygotowywania soków. Dlatego właśnie model MSO-07M posiada prosty i szybki system montażu oraz zabezpieczenie uniemożliwiające uruchomienie, gdy urządzenie nie jest jeszcze gotowe do pracy. Dodatkowo bezpieczeństwo obsługi gwarantują gumowe, antypoślizgowe nóżki.
Sokowirówka MSO-07M
Cena: 179 zł
Funkcje:
– Obudowa ze stali nierdzewnej
– Możliwość podawania całych owoców i warzyw
– Wysoka wydajność pracy -1 litr soku w ciągu minuty
– 2-stopniowa regulacja prędkości
– Rynienka do soku z zabezpieczeniem przed kapaniem
– Prosty i szybki system montażu urządzenia
– System bezpieczeństwa uniemożliwiający uruchomienie nieprawidłowo zmontowanego urządzenia
– Filtr siatkowy ze stali nierdzewnej
– Pojemnik na odpadki ? 1200 ml
– Pojemnik na sok z separatorem piany ? 350 ml
– Gumowe, antypoślizgowe nóżki
– Obroty maksymalne -14 500 obr./min.
Parametry techniczne:
– 220-240 V~50/60 Hz
– moc 300 W
Informacje na temat firmy MPM
Firma MPM (dawniej MPM Product) powstała w 1989 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą oferującą klientom wysokiej jakości produkty AGD charakteryzujące się ciekawym wzornictwem oraz dobrą ceną. Swoją ofertę kieruje do osób, które przy zakupie urządzeń AGD kierują się zdrowym rozsądkiem- nie chcą płacić wygórowanej ceny, nie obniżając wartości produktu. W początkowym okresie asortyment firmy ograniczał się do produkowanego we współpracy z angielską firmą Stix czajnika bezprzewodowego Samba oraz innych modeli czajników. Zainteresowanie rynku wpłynęło na stopniowe powiększenie się oferty o kolejne urządzenia, takie jak roboty kuchenne czy termowentylatory. Obecnie w asortymencie firmy MPM znajduje się niemal 250 zmechanizowanych produktów do kompleksowego wyposażenia kuchni oraz innych pomieszczeń domowych. Producent oferuje urządzenia do gotowania i przyrządzania posiłków, takie jak blendery, roboty kuchenne i opiekacze; urządzenia do pielęgnacji włosów i ciała, m.in. suszarki i prostownice do włosów; wentylatory, grzejniki i klimatyzatory; odkurzacze oraz urządzenia dużego AGD. Produkty te sprzedawane są na terenie całego kraju w większości sklepów i marketów ze sprzętem AGD. Firma cały czas poszerza obszar swojej działalności, zdobywając rynki eksportowe. Obecnie współpracuje z sieciami sprzedaży na terenie Słowacji, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii, Serbii i Białorusi. Strategią firmy MPM jest stałe rozszerzanie, ulepszanie oraz dopasowywanie oferty do potrzeb konsumentów.