Istnieje potwierdzony przez naukowców związek pomiędzy postrzeganym kolorem, a wzrostem apetytu. Nic dziwnego więc, że w przypadku produktów spożywczych istotne są nie tylko walory smakowe, ale i estetyczne. Obecność barwnik�
Późną jesienią orzeźwiające, lekkie i kwaskowate smaki w kuchni ustępują miejsca tym bardziej wyrazistym, aromatycznym. Ich podstawę stanowią przyprawy korzenne, których właściwości zdrowotne i przede wszystkim rozgrzewaj
Informacja prasowaPoznań, 4 czerwca 2018 r.Bubble tea to napój wymyślony przez mieszkańców Tajwanu w latach 80-tych. Od niedawna zyskuje popularność w Europie. Jeśli zastanawiasz się z czego przygotowywane jest bubble tea, g
Informacja prasowaWarszawa, 11 grudnia 2017 r.Trening zimą? Sprawdź, dlaczego warto uwzględnić w diecie ziemniaki uprawiając sportNa zdrową sylwetkę trzeba pracować cały rok, trenując regularnie. Łatwo jest o to w czasie
Informacja prasowaPoznań, 9 sierpnia 2018 r.Wakacyjne podróże z marką Akbar – co kryje Sri Lanka?Myśląc o idealnym miejscu na wakacje, przed oczami ukazuje się nam rajska wyspa z zapierającymi dech w piersiach widokami
Niedługo po tym, gdy przyjdą pierwsze w tym roku upały, będziemy poszukiwać skutecznych sposobów na ochłodę. Okazuje się, że to nie takie proste. Zimny prysznic, lody i zmrożone napoje mogą wywrzeć efekt odwrotny od zamier
Informacja prasowa Hochland PolskaListopad 2020Ser Hochland Burger&Toast – najlepszy kompan dań i przekąsek na ciepłoHochland Burger&Toast to propozycja dla tych, którzy lubią, gdy w potrawach wyczuwalny jest aromat
Warszawa, 9 maja 2019 r.Informacja prasowaTak dobre, że aż się zatrzęsiesz! Sprawdzone przepisy na desery z wykorzystaniem galaretkiW dzieciństwie z utęsknieniem czekałeś, aż odstawiona do schłodzenia galaretka będzie wre
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Na wigilijnym stole zwykle króluje karp podawany na różne sposoby, istotną rolę odgrywają jednak także śledzie. W oczekiwaniu na Pierwszą Gwiazdkę zapraszamy do wypróbowa
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” deklaruje, że zdarza im się gotować w domu, a