Wrocław, 3.06.2018INFORMACJA PRASOWAMARKA : HOLLEASORTYMENT: HOLLE Kurczak BIO – danie mięsne dla niemowląt BIO Danie Kurczak HOLLE po 4 miesiącu życia – bezpieczne, ekologiczne smaki każdego maluszka BIO
15 lat we włoskim styluMarka Segafredo Zanetti obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia obecności w naszym kraju. Od 2002 roku firma promuje nad Wisłą zarówno espresso najwyższej jakości, jak i ideały włoskiego stylu życia.Ch
Informacja prasowaWarszawa, 21 czerwca 2018Moda na zdrowy tryb życia i świadome odżywianie się sprawia, że coraz częściej myślimy o tym, co i w jaki sposób jemy. Do łask wracają starannie dobierane do ulubionych potraw pro
Warszawa, 25.06.2019 r.Akuku! Charakternie Kwaśne Miśkiw sam raz na upały!Dzieci uwielbiają zabawę, a marka Akuku! uwielbia… zaskakiwać! Charakternie Kwaśne Miśki to soczyście owocowe żelki z kwaśną posypką, przekąsk
Warszawa, 23 stycznia 2020Informacja prasowaOlej palmowy. O co ten raban?1 lutego obchodzimy dzień bez oleju palmowego. Według raportu Frost & Sullivan w Polsce na jednego mieszkańca przypada aż 9,8 kilograma tego tłuszcz
Informacja prasowaPoznań, 14 czerwca 2018 r.Coraz wyższe temperatury sprawiają, że nasz organizm częściej niż zwykle domaga się porządnego nawodnienia. Wiele osób nie przepada jednak za czystą wodą, dlatego pije gazowane
Informacja prasowaGrajewo, 30 września 2020Marnowanie żywności to poważny, globalny problem natury zarówno ekonomicznej, środowiskowej jak i etycznej. Każdego dnia wyrzucane są tony jedzenia, co przyczynia się do niszczenia
Dolce Vita! – włoski klimat w kuchni o każdej porze rokuWłosi uwielbiają jedzenie i długie biesiadowanie przy stole. Ich kuchnia to przede wszystkim miejsce przytulne, pachnące aromatycznymi przyprawami i świeżo zmieloną k
Informacja prasowaWarszawa, 29 października 2019Jesienny detoks – jak przygotować się i wytrwać na diecie sokowej?Świeże buraki, tegoroczne jabłka i gruszki, jarmuż…jesienią na straganach mamy bardzo dużo świeżych, s
Informacja prasowaWarszawa, 20 listopada 2019 r.Sałatkowe ziemniaki, czyli NIEzwykła odsłona kartofliMimo że ponad 50% respondentów, biorących udział w sondażu przeprowadzonymw ramach pierwszej edycji kampanii „Ziemniaki