Reklama

Życzenia prosto z serca w świątecznej kampanii marki Delecta

Życzenia prosto z serca w świątecznej kampanii marki Delecta
¬ Włocławek, 3 grudnia 2015 r. Życzenia prosto z serca w świątecznej kampanii marki Delecta Do końca grudnia br. potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta

¬

Włocławek, 3 grudnia 2015 r.

Życzenia prosto z serca
w świątecznej kampanii marki Delecta

Do końca grudnia br. potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana w ciepłym, świątecznym klimacie życzeń prosto z serca zostanie zrealizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę życzeń od marki dysponującej szerokim wachlarzem produktów, dzięki którym wypieki są udane a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano na cały grudzień w TVN, TV Puls, TVP2 oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto Delecta będzie sponsorem koncertu świątecznego Listów do M. 2, który zostanie emitowany 5 i 6 grudnia br. i powtórzony w pierwszy dzień świąt na antenie TVN-u.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukowała Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Delecta_stopklatka_billboard_8 sek_BN2015

Delecta_stopklatka_BN2015

A to już wiesz?  Światowej sławy gwiazdy są już gotowe

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy